نحوه پرداخت هزینه آزمون PTE پی تی ای

نحوه پرداخت هزینه آزمون PTE پی تی ای

توسط : تیم محتوا
1,911

داوطلبان پس از انتخاب مرکز آزمون PTE و بررسی سایر جزئیات، هزینه آزمون PTE را پرداخت می کنند. این مرحله ای است که در آن داوطلب می تواند تاریخ یا مرکز آزمون PTE خود را بدون صرف هزینه اضافی تغییر دهد. در صورت اعمال تغییرات پس از پرداخت هزینه آزمون، داوطلبان متحمل هزینه های اضافی می شوند. 

آنها می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی، هزینه آزمون Pearson English خود را بررسی کنند. شرکت کنندگان در آزمون باید محل آزمون خود را از منوی انتخاب شده و قیمت آزمون PTE را بررسی کنند. هزینه آزمون PTE برای اکثر کشورها متفاوت است. هزینه آزمون PTE کشورهایی مانند کانادا 300 دلار و چین 275 دلار و سنگاپور 250 دلار می باشد. ضمن آنکه هزینه ثبت نام PTE برای سایر امتحانات متفاوت است. 

پیشنهاد مطالعهبهترین زمان ثبت نام آزمون تافل

نحوه لغو یا برنامه ریزی مجدد آزمون PTE

اگر مایل به شرکت در آزمون PTE نیستید یا نمی خواهید تاریخ آزمون PTE خود را دوباره برنامه ریزی کنید، در این صورت، باید از وب سایت رسمی PTE Academic دیدن کنید. در صورت لغو یا برنامه ریزی مجدد آزمون ظرف 14 روز از روز امتحان، هزینه آزمون PTE مسترد می شود.

نحوه پرداخت هزینه آزمون PTE پی تی ای

هزینه آزمون PTE برای Rescore

ممکن است داوطلبان نیاز به ارسال نمره PTE خود برای اعتراض پیدا کنند. این مورد بسیار نادر است زیرا پیرسون برای اطمینان پاسخ ها را دوبار بررسی می کند. در این شرایط، داوطلبان لازم است که برای درخواست اعتراض خود یکصد دلار بپردازند که فقط بخش های گفتاری و نوشتاری PTE را شامل می شود.

اجازه ندهید خیلی هیجان زده شوید زیرا PTE دارای درجه کامپیوتری است ، بنابراین، بعید است که نمرات شما تغییر کند. حتی می تواند به سمت بدتر تغییر کند و پایین تر بیاید. قبل از در نظر گرفتن بازیابی، حتماً  بخش وقتی باید برای بازیابی PTE درخواست کنم،  را بخوانید.

روش پرداخت هزینه آزمون PTE

داوطلبان باید روش های خاصی را برای پرداخت هزینه آزمونPTE  ذکر کنند. هزینه های آزمون پیرسون را می توان به روش های انتخاب شده پرداخت کرد. اولین نکته ای که باید در نظر داشت این است که داوطلبان باید هزینه آزمون را با ارز ذکر شده بپردازند. برای این کار می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. همچنین کارت های اعتباری پذیرفته شده برای پرداخت هزینه آزمون شامل Visa ، Mastercard ، American Express یا JCB است. 

پیشنهاد مطالعهچگونگی انتشار مقاله در مجلات خارجی معتبر

کارتهای نقدی پذیرفته شده برای پرداخت هزینه PTE فقط ویزا یا مسترکارت هستند. داوطلبان می توانند از پرداخت کوپن خود فقط برای پرداخت هزینه آزمون PTE استفاده کنند و برای هزینه برنامه ریزی مجدد قابل استفاده نیست. توجه داشته باشید که پرداخت کوپن قابل استرداد نیست. در صورت رد پرداخت هزینه دوره PTE ، قرار آزمون نیز لغو می شود. 

در صورت موفقیت آمیز بودن ثبت نام و پرداخت ، می توانید ایمیلی دریافت کنید که تأیید می کند سفارش و پرداخت شما پذیرفته شده است. در صورت عدم یافتن پوشه های ناخواسته و هرزنامه خود را بررسی کنید.

تغییر زمان و لغو هزینه

دقت کنید که هزینه آزمون PTE ارزان نیست. مطمئن شوید که برای شرکت در آزمون آماده هستید و می توانید به تاریخ رزرو خود متعهد شوید. زیرا هیچ کس نمی خواهد هزینه آزمونی را که حتی در آن شرکت نکرده است بپردازد. البته تغییر زمان و لغو می تواند به صورت تلفنی یا آنلاین انجام شود. برنامه ریزی مجدد بیش از 7 روز قبل از تاریخ آزمون شما میسر است.

اگر در این بازه زمانی دوباره برنامه ریزی کنید، هزینه رزرو تست جدید شما کاهش می یابد. از شما خواسته می شود تا 25 درصد از هزینه اولیه آزمون خود را برای آزمون جدید پردازید. اگر برنامه ریزی مجدد کمتر از 7 روز از تاریخ آزمون باشد، در این شرایط، شما ملزم به پرداخت هزینه کامل آزمون جدید خود هستید. 

ضمن آنکه بابت هزینه آزمون PTE ، اگر بیش از هفت روز قبل از آزمون، آن را لغو نمایید، 50٪ بخشی از هزینه آزمون را دریافت خواهید کرد. کمتر از این تاریخ، شامل هیچ بازپرداختی نخواهد بود. در برخی موارد بسیار نادر (بسته به موقعیت) ، پیرسون ممکن است تحقیق کند و به شما اجازه بازپرداخت کامل بدهد. اما این وقایع معمول نیستند و نباید به آنها اعتماد کرد یا انتظار داشت.

نحوه پرداخت هزینه آزمون PTE پی تی ای

معیارهای آزمون علمی PTE 

هیچ معیار خاصی توسط گروه Pearson  برای آزمون PTE Academic تعیین نشده است. با این حال، طبق معیارهای واجد شرایط بودن ، دانش آموزان باید هنگام حضور در آزمون حداقل 16 سال سن داشته باشند. همچنین ، داوطلبانی که زیر 18 سال سن دارند باید برای رضایت از والدین برای حضور در آزمونPTE  فرم رضایت نامه والدین ارائه دهند. همچنین PTE هیچ معیار صلاحیت تحصیلی را برای داوطلبانی که مایل به شرکت در آزمون آکادمیک PTE هستند تعیین نکرده است.

پیشنهاد مطالعهتفاوت میان آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک

روشهای دیگر ثبت نام برای PTE

فارغ از روش آنلاین ترجیح داده شده برای هزینه آزمون PTE و ثبت نام در آزمون ، داوطلبان می توانند برای آزمون PTE از طریق تلفن نیز ثبت نام کنند. که البته این برای برخی از کشورها صادق است. در این خصوص می توانید از طریق کارشناسان 20پیمنت اطلاعات بیشتر را کسب کنید.

از داوطلبانی که به دنبال حضور در آزمون PTE Academic خود هستند باید برای ثبت نام در PTE Academic Slot Booking یک حساب Pearson ایجاد کنند. در صورت ثبت نام موفقیت آمیز، داوطلبان طی 48 ساعت یک ایمیل با مشخصات ورود به سیستم خود دریافت می کنند. داوطلبان ملزم به مطالعه دفترچه راهنمای موجود در وب سایت رسمی قبل از رزرو آزمون هستند.

تاریخ آزمون PTE 2021

این آزمون در طول سال در مراکز آزمون تعیین شده در سراسر کشور انجام می شود. این تاریخها ممکن است از مرکز به مرکز دیگر متفاوت باشد. دانش آموزان باید صندلی های موجود در وب سایت Pearson PTE Academic را جستجو کنند. کافی است مراکز آزمون نزدیک به خود را انتخاب کرده و روی بعدی کلیک کنید. وب سایت شما را به تقویم با تاریخ های موجود دعوت می کند. برای اطلاع از تاریخ آزمون PTE ، می توانید با 20پیمنت در ارتباط باشید. می توانید برای ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون PTE از 20پیمنت یاری بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد